Кошик
1047 відгуків
RedCar
Контакти
RedCar
вул. Паустовського; Індекс: 29000, Хмельницький, Україна
+380 (99) 663-52-66
+380 (68) 360-99-01
+380683609901
  • emailred.car@ukr.net

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін та повернення в RedCar Відповідно до законодавства України та політики нашого магазину, ми надаємо можливість обміну та повернення як товарів належної якості, так і товарів, що не відповідають очікуванням або мають дефекти. Наша мета - забезпечити задоволеність кожного клієнта. Умови для обміну та повернення: • Термін для звернення: Ви можете звернутися за поверненням або обміном протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. • Необхідні документи: Будь ласка, надайте всі документи, що підтверджують купівлю (гарантійний талон, інструкція, квитанція або чек). • Збереженість товару: Товар має бути не використаним, зі збереженими ярликами, упаковкою і без слідів використання. Процедура повернення та обміну: Для товарів належної якості: Як провести повернення: Через службу доставки "Нова Пошта": • Відправте товар через "Нову Пошту", повідомивши нас про номер декларації та номер банківської картки для повернення коштів. • Ми проведемо перевірку товару та протягом 3 робочих днів здійснимо повернення коштів на ваш IBAN картки або запропонуємо альтернативний товар. Зворотня доставка товару належної якості здійснюється за Ваш рахунок. У нашому фізичному магазині: • Прийдіть за адресою: Харків, Харківська область, просп. Гагаріна, 119; Індекс: 61140. • Після перевірки та відповідності умовам повернення, повернення коштів або обмін товару відбудеться протягом 3 робочих днів. Для товарів неналежної якості: Процедура аналогічна поверненню товарів належної якості. Важливо, що всі категорії товарів, представлені на сайті, підлягають поверненню. Ми беремо на себе всі витрати за зворотню доставку товарів з дефектами. Винятки: Наш сайт не має категорій товарів, які не підлягають поверненню. Ми намагаємося бути максимально лояльними до наших клієнтів. Ми в RedCar цінуємо довіру кожного клієнта та гарантуємо прозорість і зручність процедур обміну та повернення. Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner