iMAGNET PSF Ремонтна рідина для гідропідсилювача керма
РЕШУЄ ПРОБЛЕМИ:
- недостатнього тиску рідини внаслідок зносу насоса;
- гула та вібрації в крайніх положеннях керма;
- «туго» керма.
Безпечна для сальників. Не містить твердих частинок.
Виявляється в УФ-променях.
У разі виникнення підвищеного шуму в роботі гідропідсилювача, вібрації, тугого керма, виявлення течі гідравлічної рідини — рекомендуємо додавати ремонтну рідину для гідропідсилювача керма «iMagnet PSF».відновлює антиокислювальні властивості гідравлічної рідини.
- Підвищує захист від корозії у вузлі;
- Покращує протипінні властивості робочої рідини;
- Підвищує протизносні властивості гідравлічної рідини;
- Знижує шум гідравлічного насоса, викликаний підвищеним зносом робочих порожнин насоса;
- Запобігає заїданню крильчатки завдяки протизносним присадкам;
- Усуває причину «тугогого керма», відновлюючи робочий тиск насоса та зменшуючи протікання рідини в порожнині золотуха;
- Не чинить несприятливого впливу на ущільнення рейки.
iMagnet PSF треба заливати в розширювальний бачок системи гідропідсилювача керма в кількості 1-2 флакони (не більш ніж) на 1 літр гідравлічної рідини.
СУМІСНИЙ З РІДКОСТЯМИ ГУР ЛЮБОГО КВІТА,
СПОСІБ ЗАСТОСУВАННЯ:
1. Прогрійте двигун до робочої температури
2. Встановіть колесо прямо, потім заглуште автомобіль
3. Залийте iMagnet PSF у розширювальний бачок системи гідропідсилювача керма. Флакон перед застосуванням бажано прогріти до +20'C.
4. Заведіть двигун і дайте йому попрацювати 5 хвилин, не змінюючи положення керма.
У разі виникнення підвищеного шуму в роботі гідропідсилювача, вібрації, тугого керма, виявлення течі гідравлічної рідини — рекомендуємо додавати ремонтну рідину для гідропідсилювача керма «iMagnet PSF».відновлює антиокислювальні властивості гідравлічної рідини.
- підвищує захист від корозії у вузлі
- покращує протипінні властивості робочої рідини
- підвищує протизносні властивості гідравлічної рідини
— знижує шум гідравлічного насоса, викликаний підвищеним зносом робочих порожнин насоса
- запобігає заїданню крильчатки завдяки протизносним присадкам
- усуває причину «тугого керма», відновлюючи робочий тиск насоса та зменшуючи протікання рідини в порожнині золотуха
- не чинить несприятливого впливу на ущільнення рейки
iMagnet PSF треба заливати в розширювальний бачок системи гідропідсилювача керма в кількості 1-2 флакони (не більш ніж) на 1 літр гідравлічної рідини
Спосіб застосування:
1. Прогрійте двигун до робочої температури
2. Встановіть колесо прямо, потім заглуште автомобіль
3. Залийте iMagnet PSF у розширювальний бачок системи гідропідсилювача керма. Флакон перед застосуванням бажано прогріти до +20'C.
4. Заведіть двигун і дайте йому попрацювати 5 хвилин, не змінюючи положення керма.
НЕ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ ЗОЛІВУВАТИ ДО РІДКІСТЬ ТИПА DEXTRON II ЗА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОМОМОЛЮ НІЖУ 0 °C І ТИПА DEXTRON III при ЕКСПЛУАТАЦІЇ НІЖИ -10 °C.
Дозування:
1-2 флакони на 1 літр гідравлічної рідини.
Якщо немає ефекту, можливе використання додаткового флакона, але не більше.
За потреби частина робочої рідини в кількості, що дорівнює об'єму заливної домішки iMagnet PSF, можна видалити.