Мастило для супортів МС 1600
Високотемпературна мастило для гальмівних систем автомобілів. Забезпечує рухливість деталей супорта, рівномірний знос колодок, скорочує гальмівний шлях.
ВЛАСТИВОСТІ:
- Широкий діапазон температур: від -50°С до +1000°С;
- Антикорозійні властивості;
- Захист деталей гальмівної системи від пригорання;
- Захист гумових деталей супорта від деформації;
- Стійкість до вимивання водою;
- Захист від впливу солі і бруду;
- Не взаємодіє з
гальмівними рідинами класу DOT 3, DOT 4, DOT 5.1
ІНСТРУКЦІЯ ПО ЗАСТОСУВАННЮ:
Не використовувати з гальмівної рідиною класу DOT 5.0
Мастило прослужить до наступної заміни колодок.
При зміні колодок необхідно змастити:
1. Неробочі і торцеві поверхні колодок
Нанесення МС 1600 на неробочі боку колодок запобігає скрип гальм. Наноситься тонким шаром на попередньо очищену поверхню і її торцеві частини.
УВАГА: Не застосовувати на робочих поверхнях гальмівних колодок і гальмівних дисків!
2. Напрямні
Обробка напрямних захищає від корозії, запобігає заклинюванню і полегшує монтаж і демонтаж. .
Мастило МС1600 — це професійний
інструмент, що вимагає дотримання правил застосування: наноситься тонким шаром на чисті поверхні.
3. Поршень
Обробка поршня захищає від корозії і запобігає заклинювання деталей гальмівної системи. Мастило наноситься на верхню частину поршня під манжету з допомогою медичного шприца.
ВИТРАТА 5 г МС 1600 достатньо для обробки одного комплекту колодок.
ВУЗЛИ ЗАСТОСУВАННЯ:
-напрямні супортів (товщина шару -0,1 мм)
-неробочі поверхні і торці гальмівних колодок
-поверхня поршня (товщина шару -0,1 мм)
-еластомірні манжети супортів (!)
-з'єднувальні елементи вихлопної системи, повергающиеся впливу високих температур.
Скрип гальм
При нанесенні тонким шаром на неробочу бік колодок МС 1600 зміщує частотний діапазон скрипу в область недоступну для людського вуха. Скрип залишається, але його більше не чути.
Навіщо потрібна змазка для супортів?
Якщо поршень автомобіля змазаний, це робить роботу гальм більш чуйною. Ваш гальмівний шлях скорочується.
Запобігає підклинювання направляючих. За рахунок чого? Мастила з робочою температурою до 200°С вже через пару місяців засихають або вимиваються. А втрата рухливості направляючої призводить до підвищеного зносу однієї колодки, а змінювати потрібно чотири.
МС 1600 пройшла випробування і отримала технічний висновок центрального науково-дослідного автомобільного і автомоторного інституту «НАМИ».