повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Синтетична майстер-мастило з антикорозійним і антифрикційними комплексом присадок. Проникає в заржавілі з'єднання і полегшує страгиванія. Повертає рухливість механізмів, охороняючи від подальшого розвитку корозії. Містить добавки, що знижують тертя і знос. Не чинить негативного впливу на більшість марок гум і пластиків.
ВЛАСТИВОСТІ:
- змащує, повертає рухливість механізмів; - зупиняє поширення корозії, за рахунок утворення в зоні контакту плівки комплексної сполуки заліза; - реагує з іржею і перетворює її на захисний шар; - невелика кількість води (вологі поверхні) каталізує взаємодію майстер-мастила з іржею; - підвищені протизношувальні і протизадирні властивості; - робоча температура мастила до -50°С - нейтральна до гуми і пластику.
Зовнішній вид Масляниста рідина жовтого кольору
В'язкість на віскозиметрі ВЗ-4 при 20°С, 15 сек
Температура спалаху, °С 68
Температура застигання, °С, не більше -50
Щільність кг/м3 970
Трибологічні характеристики на чотирьохкульковій машині тертя: Діаметр плями зносу при навантаженні 40кгс при 20°С протягом 1часа, мм не більше 0,70
Сумісність з гумою марки EPDM, NR, SBR, NBR витримує
ПРИЗНАЧЕННЯ:
- різьбові з'єднання; - гальмівна система: важелі, пружини, троси; - замки капота та багажної двері; - сайлентблоки; - відкриті металеві поверхні; - важкодоступні вузли, що вимагають демонтажу
СПОСІБ ЗАСТОСУВАННЯ:
- Аерозольний балон перед використанням тримати при температурі вище +5°С, для забезпечення потрібного напору струменя. - Перед кожним застосуванням балон необхідно інтенсивно струсити, перевертаючи, протягом 30 сек. - Попередньо вузол застосування рекомендується очистити від бруду й старої іржі. Розпорошити складу з відстані 10-20см або точково для потрапляння всередину механізму. Залишити на 10 хв для проходження реакції з оксидами заліза. - При великих вогнищах ураження іржею рекомендується провести обробку повторно. - Якість утвореного захисного шару залежить від марки залізного сплаву, високолеговані сталі можуть не реагувати з розчином. - Не рекомендується застосовувати на поверхнях, покритих фарбами. При попаданні на ЛКП видалити сухою ганчіркою. Для повного видалення складу та знежирення поверхні рекомендується використовувати розчинник 646.